Operatorius vienašališkai keičia mokėjimo planą arba didina kainas

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Nuo kovo 15 d. mobiliojo ryšio operatorius OMNITEL savo abonentams pradėjo vienašališkai keisti jų turimus mokėjimo planus į planą "Asmeninis". Šio plano padidėję mokesčiai kai kurių vartotojų netenkina, todėl kyla klausimas: ar operatoriaus veiksmai teisėti?

„Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės“ (toliau – Taisyklės), kuriomis privalo vadovautis operatoriai, leidžia jiems vienašališkai keisti paslaugų kainas (Taisyklių 23 punktas), jei tai numatyta pasirašytoje abonento paslaugų teikimo sutartyje ar jų teikimo taisyklėse. Apie kainų keitimą operatorius vartotojui privalo iš anksto pranešti raštu. Didindamas kainas operatorius ne vėliau kaip prieš mėnesį iki jų įsigaliojimo abonentą privalo raštu supažindinti su tomis kainomis ir teise nutraukti sutartį anksčiau laiko be jokių netesybų (Taisyklių 12 punktas). Taigi OMNITEL didinti kainas arba keisti mokėjimo planą į planą "Asmeninis" turi teisę, kaip numatyta abonento sutartyje, tačiau abonentas dėl to įgyja teisę sutartį nutraukti be nuostolių anksčiau laiko.

[teisingiskundai]

No comments:

Post a Comment