Vartotojo veiksmai, jei vienašališkai pakeistos kainos netenkina

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Vartotojui gavus iš operatoriaus pranešimą apie keičiamas kainas reiktų iki jų įsigaliojimo raštu informuoti operatorių, jei jos netenkina. Rašte taip pat reikia išreikšti savo reikalavimus ir informuoti apie ketinimą nutraukti sutartį arba perkelti abonento numerį į kito operatoriaus tinklą, jei kainas operatorius pakeis prieš vartotojo valią. Vartotojui raštu nepareiškus savo valios operatoriui, po naujų kainų įsigaliojimo bus laikoma, kad su jų pakeitimu vartotojas sutiko ir tai ginčyti jau bus sunku. Jei operatorius iki naujų kainų įsigaliojimo į vartotojo raštu pareikštą nesutikimą nereaguos ir į kompromisus nesileis arba į vartotojo raštą atsakys neigiamai, vartotojas apsisprendęs turėtų raštu informuoti operatorių, nuo kada perkels abonento numerį į kitą tinklą arba nutrauks sutartį dėl paties operatoriaus kaltės - vienašališkai keičiamų kainų. Toliau reikia pasirengti kitam galimam operatoriaus veiksmui – netesybų reikalavimui dėl to, kad vartotojas anksčiau laiko nutraukė sutartį.

[teisingiskundai]

No comments:

Post a Comment