Reikalavimas padengti nuostolius nutraukus sutartį dėl operatoriaus kaltės

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

OMNITEL vartotojams teigia, kad nereikalaus netesybų nutraukus sutartį anksčiau joje numatyto termino, tačiau remdamasi Civilinio kodekso nuostatomis prašys padengti nuostolius dėl suteiktų nuolaidų įrangai įsigyti. Elektroninių ryšių įstatymo nuostatos reikalauja sutartyje nurodyti įrangos įsigijimo nuolaidos sumą, jei ji buvo suteikta, jos kompensavimo būdą ir terminą. Jei vartotojui buvo suteikta nuolaida, tačiau sutartyje nenurodyta, kad sutartį nutraukus anksčiau termino ją reikės kompensuoti, kokiu būdu ir per kiek laiko, tai operatorius nepasisako, kad patyrė nuostolį, juo labiau, kad vartotojas apmokėjo nurodytą pradinę įrangos kainą. Jei sutartyje, kaip nuostolių kompensavimo būdas, nurodomos tik netesybos, tai sutartį nutraukus dėl operatoriaus kaltės (padidinus kainas) Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 punktas aiškiai įvardina, kad netesybų taikyti negalima. Nėra prasmės ginčytis su klientų aptarnavimo specialistais šiuo klausimu arba rašyti operatoriui arba Ryšių reguliavimo tarnybai (toliau – Tarnyba) prašymus nereikalauti nuostolių padengimo, nes vartotojui pakaks raštu pranešti operatoriui, kad nesutinka reikalaujamų nuostolių sumos apmokėti, dėl to, kad tai nenumatyta sutartyje, jei operatorius išvis dėl nuostolių sumos pateiktų sąskaitą arba ją gavus šią sumą galima apskųsti Tarnybai. Pabrėžtina, kad gavus sąskaitą su nurodyta netesybų arba kitokia reikalaujama kompensuoti nuolaida įrangos įsigijimui reikia operatoriui raštu patekti nesutikimą apmokėti arba pateikti skundą Tarnybai. Operatoriui nebūtų naudinga šiuo atveju nuostolių atlyginimo reikalauti per teismą dėl galimo didelio bylų mąsto ir negarantuotos sėkmės.

[teisingiskundai]

No comments:

Post a Comment