Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).
Po balandžio 15 d. OMNITEL pateikė pirmąsias sąskaitas vartotojams, kuriems vienašališkai pakeitė mokėjimo planą į „Asmeninį“. Kai kurie jų apie pakeistą planą sužinojo tik gavę sąskaitą. Jei iki sąskaitos gavimo vartotojas iš operatoriaus negavo jokios informacijos apie plano keitimo sąlygas ir aplinkybes, o pateikta sąskaita su naujojo „Asmeninio“ plano mokesčiais netenkina, patartina nedelsiant raštu kreiptis į operatorių su prašymu paaiškinti sąskaitoje pateiktų mokesčių pagrįstumą ir pakeistojo mokėjimo plano kainas ir sąlygas. Prašyme kartu reiktų informuoti, kad su vienašališku sutarties sąlygų pakeitimu be perspėjimo nesutinkate ir iki nurodyto termino apmokėti sąskaitą ketinate pateikti prašymą išnagrinėti konfliktą vartotojus ginančioms valstybinėms institucijoms arba, jei nebus pasiektas kompromisas, nutrauksite sutartį, kaip numato „Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių“ 12 punktas arba perkelsite abonento numerį į kito operatoriaus tinklą. Pateikus raštišką prašymą ir pareikalavus atsakyti raštu patartina su operatorium kuo greičiau išsiaiškinti kompromiso galimybes, o jei jo pasiekti nepavyktų, iki sąskaitos apmokėjimo termino galima raštu kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT), jei nesutinkate jos apmokėti.
Apibendrinant, gavus nepriimtiną naujojo plano sąskaitą, būtina savo nesutikimą su ja kuo greičiau išreikšti operatoriui raštu, informuojant apie savo artimiausius ketinimus, derybomis išsiaiškinti kompromiso galimybes, o prireikus, iki sąskaitos apmokėjimo termino kreiptis dėl be perspėjimo vienašališkai pakeistų sutarties sąlygų ir sąskaitoje pateiktų mokesčių į RRT. Atlikti veiksmus iki apmokėjimo termino svarbu, nes iki termino neapmokėjus sąskaitos operatorius galėtų apriboti vartotojui paslaugų teikimą, perduoti vartotojo duomenis skolų administratoriams, o vartotojui neišreiškus nesutikimo, laikyti, kad dėl pakeistų sutarties sąlygų prieštaravimų nebuvo.
[teisingiskundai]
Po vienašališko mokėjimo plano pakeitimo gauta sąskaita
žymės:
Asmeninis,
Omnitel,
padidinta kaina,
saskaita,
sutarties nutraukimas
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment