Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).
Ką daryti, jei sugedo kompiuteris arba mobiliojo ryšio modemas, o su operatoriumi sudaryta ilgalaikė sutartis mobiliojo interneto paslaugoms, pvz.: OMNITEL Omni Connect arba Bitės Vodafone Mobile Connect? Juk nepaisant to, kad internetu naudotis nebegalite, operatorius kas mėnesį pateikia sąskaitas už šias mobiliojo interneto paslaugas.
Trumpai:
1. Kreipkitės į įrangos taisyklą dėl remonto.
2. Paprašykite pažymos apie remontui atiduotą įrangą.
3. Raštu pateikite prašymą mobiliojo ryšio operatoriui, sustabdyti interneto paslaugų teikimą, kol remontuojama įranga, pridėdami taisyklos pažymos kopiją.
Išsamiau:
Jei sugedusio įrenginio neturite kuo pakeisti, kad galėtumėte toliau naudotis internetu, pirmiausia reiktų pasirūpinti sugedusio kompiuterio ar mobiliojo ryšio modemo remontu ir taisykloje gauti dokumentą, patvirtinantį įrenginio priėmimą taisyti. Dokumente turėtų būti nurodyta priėmimo remontuoti data ir įrenginį identifikuojantis serijinis numeris, jei jis buvo pirktas kartu su mobiliojo interneto paslauga. Šis dokumentas reikalingas tam, kad juo būtų galima pagrįsti prašymą mobiliojo ryšio operatoriui laikinai sustabdyti interneto paslaugos ir mokesčių už ją sąskaitose teikimą.
Svarbu žinoti, kad dažnai kompiuterį ir modemą įsigyjant kartu su mobiliojo interneto paslauga, jie perkami buitinės ar kompiuterinės technikos parduotuvėse, kurios tik tarpininkauja sudarant sutartį su mobiliojo ryšio operatoriumi, o pastarasis į sąskaitas įtraukdamas mokesčius už su nuolaida įsigytą įrangą, nėra tos įrangos pardavėjas, t.y. už kompiuterio ir modemo garantijos teikimą atsakinga technikos parduotuvė, o už interneto ryšio paslaugų teikimą – operatorius. Tokiu atveju, sugedus kompiuteriui ar modemui, vengiant nesusipratimų, paties vartotojo pareiga būtų kreiptis dėl remonto į pardavėjo nurodytą įrangos taisyklą, o į operatorių dėl mobiliojo interneto paslaugos laikino sustabdymo. Jei pirkimo sutartyse nėra nurodyta kitaip, įrangos pardavėjas ir operatorius neprivalo tarpusavyje keistis informacija dėl garantinio remonto ir mokesčių už internetą sustabdymo, todėl prašymą dėl laikino paslaugų sustabdymo reikia pateikti operatoriui.
Prašymo pateikimą mobiliojo ryšio operatoriui laikinai sustabdyti paslaugų teikimą sutartyje nurodytomis sąlygomis numato Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 14 punktas. Nieko baisaus, jei prašymą operatoriui pateiksite tik gavę sąskaitą už paslaugas. Tuo atveju prašydami sustabdyti paslaugų teikimą, prašykite kompensuoti mokesčius už laikotarpį, kai įranga buvo sugedusi. Su prašymu operatoriui reiktų pateikti taisykloje gautą dokumentą apie įrangos remontą.
Kilus ginčui dėl sugedusios įrangos ir jai taikomos garantijos galima kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ukio ministerijos, o dėl mobiliojo interneto paslaugų ir jų mokesčių į Ryšių reguliavimo tarnybą.
[teisingiskundai]
Sąskaitos už mobiliojo interneto paslaugas, sugedus kompiuteriui ar mobiliojo ryšio modemui
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Manau yra interneto svetainės šioms problemoms išspręsti.
ReplyDelete