Telefono ryšio operatorių nuodėmės

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Iš interneto naujienų, diskusijų ir skundų portalų surinkome telefono ryšio operatorių nuodėmių sąrašiuką, kurį čia kartais atšviežinsime. Taigi, kuo dažniausiai skundžiasi vartotojai?:

Bitė Lietuva:
- mobiliojo interneto persiųstų duomenų apskaita
- sąskaitos suma, viršijanti nustatytą kredito limitą
- sąskaitos už pramoginio turinio paslaugų prenumeratą
- sąskaitų apmokestinimas

Omnitel:
- netesybų reikalavimas per skolų administravimo įmones
- plano „Asmeninis“ kainų apskaičiavimas
- vienašališkas sutarties sąlygų / kainų keitimas
- brangiai apmokestinami pramogų SMS
- reklaminiai SMS
- sąskaitos už Omni Connect paslaugas, sugedus modemui ar kompiuteriui

Tele2:
- sąskaitos už informacinio ir pramoginio turinio paslaugas
- skambučių Lietuvos teritorijoje apmokestinimas tarptinklinio ryšio tarifais


TEO LT:
- sąskaitų apmokestinimas

[teisingiskundai]

5 comments:

  1. Sveiki,

    ačiū už įrašą, ir šiek tiek pakomentuosiu paminėtas Tele2 nuodėmes:)

    sąskaitos už informacinio ir pramoginio turinio paslaugas: tai bendra visos rinkos problema. Mes šių paslaugų neteikiame, tai daro mūsų partneriai. Savo ruožtu mes prieš metus sugriežtinome sąlygas, kuriomis jie šias paslaugas teikia, ir dabar reikalaujame, kad:
    - vartotojai būtų aiškiai informuojami apie paslaugų kainas, apmokėjimo būdus ir paslaugas, kurias gauna už pinigus;
    - vartotojai būtų informuojami kiekvieną kartą, kai pinigai nuskaičiuojami nuo jų sąskaitos;
    - vartotojams būtų suteikiama aiški ir suprantama informacija apie tai, kaip atsisakyti paslaugos.

    Visa tai puikiai veikia, skundų dėl šių paslaugų praktiškai nebegauname.

    Jei partneriai to nedaro, taikom sankcijas - labai griežtas. Jei turite informacijos, kad jie to nedaro - siųskite į Tele2, partneriams pritaikysim sankcijas, nukentėjusiems vartotojams - kompensacijas.

    Dėl skambučių Lietuvos teritorijoje apmokestinimo tarptinklinio ryšio tarifais: vėlgi, tai bendra operatorių problema. Reikalas tas, kad pasienio zonose mobilieji telefonai gali prisijungti prie užsienio operatorių tinklų, o ne ES šalių (pvz., Baltarusijos arba Rusijos) operatoriai neįpareigoti informuoti vartotojų, kad jie prisijungė prie jų tinklo. Išvengti šios problemos paprasta - tiesiog pasikeisti telefono nustatymuose tinklo paieškos režimą iš automatinio į paprastą. Beje, apie tai kasmet informuojame tiek savo tinklapyje, tiek prekybos vietose, tiek žiniasklaidoje.

    Tikiuosi, patarimai pravers:)

    Sėkmės,
    Andrius Baranauskas
    Viešųjų ryšių vadovas
    Tele2

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:49

    Kaip suprasti Tele2 pasiaiskinima: "Mes šių paslaugų neteikiame"? Jei Tele2 niekaip neatsako uz pramogu paslaugas, tai kokiu pagrindu vartotojams priskaiciuojami mokesciai telefono rysio saskaitoje? Jei vartotojas pareikalautu is Tele2 grazinti pinigus, nes paslaugu neuzsake ir nesinaudojo, kaip Tele2 irodines, kad uzsake, kad buvo informuotas apie kainas? Pasius ieskoti i interneta ar skambinti i koki nors atsakikli? Juk taip dazniausiai ir buna. Prie kocia: "privalo informuoti, kaip atsisakyti", jei vartotojas neuzsakinejo, o sutartis yra tik su Tele2, kuri siu paslaugu neteikia?

    Del roamingo tas pats: nieko nesakeme, paslauga ijungeme, toliau ne musu reikalas, kad Lietuvoj skambinai per rusu tinkla. Jei turi problemu, narsyk internete. Ar tai sazininga, vartotojui ijungti apmokestinama paslauga, jo neatsiklausus (ar bent sutartyje uzsiminta apie roamingo paslaugos ijungima), o po to reikalauti pinigu?
    Kiti operatoriai roamingo nejungia, jei neprasai.

    ReplyDelete
  3. as nekaip nerandu,kur kreiptis del netikusio paslaugu vigdimo,stai jau visa savaite negaliu adgauti sutarties,ir kiekviena diena skambineju ir klausineju,gaunu atsakyma rytoj bus pristatyta,stai rytoj turiu eiti i darba,nes baigesi nedarbingumo lapelis,o del tele 2 marketingo pristatimo kurjeriu koncultantu turiu atsiprasineti is darbo,skaitik kokius as nuostolius patirsiu,kiek isnaudojau saskaitos,ir dabar viena darbo diena.negana to jie dar reikalauja kad buciau namuose visa diena,tai taip visa savaite prabuvau namuose nekur neisejes,jiems to negana.gal patarkite kur kreiptis del tokios situacijos.bukite malonus parasykite i si nr.860885315. is anksto dekoju,laukiu

    ReplyDelete
  4. Anonymous13:55

    nesuprantu tele2 paslaugu jie visiskai nevygdo isipareigojimu man atsitiko taip kad virsijau limita kuris yra 60 lt bet visi zinot jog virsijus limita daugiau nepaskammbinsit nei sms nieko negana to kad negalejau virsiti 60 tele2 leido iki 70 as kadangi nenusiviliau nekeiciau limito nieko padejas telefona i sona naudojuosi kitu po kiek laiko parejo sms zinute i virsito limito kortele kuri informuoja jog virsijau limita kuris tarp kitko jau buvo virsitas pries tai ir reikia moketi 100lt taidb tikrai nusiviliau tokiu tele2 aptarnavimu ir pasiemes isklotine bei sutarti eisiu i tele2 salona paklausti kodel leido virsiti limita net 2 kartus tikrai nezadu moketi uz ju klaidas mano draugas kurio limitas buvo 100 lt gavo saskaita su 1200lt koks apsurdas manau tele2 tik iesko zmoniu kurie gal nesuvoke savo limitu ir apmoketu.

    ReplyDelete
  5. Ar teisingai ,už vienos dienos buvimą bitės tinkle- be jokių įsipareigojimų,ir perėjus į kitą tinklą-jie sugeba (bitė Lietuva) išrašyti ir atsiskaičiuoti iš banko sumą kaip už viso mėnesio pilną abonimentą...? tokio

    ReplyDelete