Klaidinanti reklama ir kita nesąžininga komercinė veikla

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Gana dažnai vartotojai susiduria su nesąžiningos komercinės veiklos atvejais jų atžvilgiu, pvz.: klaidinančia reklama, apgaulingais pasiūlymais, išsamios informacijos nesuteikimu prieš perkant ar sudarant sutartis, agresyvia rinkodara. Europos sąjungoje priimta direktyva dėl nesąžiningos komercinės veiklos, galiojanti visose šalyse narėse, taip pat ir Lietuvoje, kurios tikslas yra sustiprinti vartotojų pasitikėjimą sandoriais, nustatant vieną bendrą taisyklių rinkinį vartotojų teisėms apginti ir supaprastinti tarptautinę prekybą. Direktyvos nuostatos taip pat perkeliamos į Lietuvos teisės aktus.

Kaip susidūrus su komercine veikla, kuri atrodo nesąžininga, sužinoti, ar ji yra tokia, paskaitykite čia ir kaip spręsti ginčus, jei jus apgavo, sužinokite čia.

Nesąžiningos komercinės veiklos kontrolę vykdo Konkurencijos tarnyba ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT), kurioms galima pateikti skundą, susidūrus su nesąžiningais pardavėjų ar paslaugų teikėjų veiksmais.
Paskutiniais statistikos duomenimis VTAT 67% skundų išsprendė vartotojų naudai.

Apie valstybinių institucijų atliktus nesąžiningos komercinės veiklos tyrimus galite paskaityti čia.

[teisingiskundai]

No comments:

Post a Comment