Mobiliojo telefono arba modemo garantinis remontas

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Sudarydami sutartį dėl judriojo telefono ryšio ar interneto paslaugų su mobiliojo ryšio operatoriumi dažniausiai įsigyjame ir telefono aparatą ar modemą. Deja, neretai šie įrenginiai sugenda ir juos tenka grąžinti garantiniam remontui. Sutartyje operatorius nurodo įrenginiams suteikiamą garantiją, tačiau dažniausiai ji būna trumpesnė, nei paslaugų sutarties terminas. Sugedus mobiliajam telefonui ar modemui kyla ginčų dėl jų garantijos termino, garantinio remonto ir negalėjimo naudotis paslaugomis.

Dažniausiai sutartyje operatorius įrangai nustato vienerių metų garantiją, tačiau Lietuvoje teisės aktai nurodo minimalų dviejų metų garantijos terminą, kuris galioja, jei operatorius nustatė trumpesnį. Jei telefonas ar modemas sugenda ne dėl vartotojo kaltės, tai šiuos du metus operatorius ar įrangos pardavėjas privalo vykdyti garantinį aptarnavimą. Jei įrenginys sugedo dėl gamintojo broko, garantiniu laikotarpiu nesutaisius, jis turi būti pakeistas nauju arba turi būti grąžinti pinigai. Remonto laikotarpis neįskaičiuojamas į garantijos terminą, todėl garantija pratęsiama tiek, kiek vyko remontas, tuo pačiu šiam laikotarpiui galima sustabdyti paslaugų teikimą, pateikiant operatoriui prašymą.

Jei įrangos pardavėjas nebevykdo savo veiklos, pvz. bankrutavo, galima kreiptis pagalbos į įrangos gamintojo atstovą.

Ką daryti garantijos laikotarpiu sugedus telefonui ar modemui?:
1. Įrenginį pateikite į perkant nurodytą garantinę taisyklą. Operatorių salonuose telefonai netaisomi.
2. Taisykloje paprašykite priėmimo remontui pažymos ir pakaitinio telefono ar modemo, kol remontuojamas sugedęs.
3. Jei pakaitinio įrenginio nesuteikia, o atsarginio neturite, raštu operatoriui pateikite prašymą neskaičiuoti mėnesinio mokesčio ir pridėkit taisyklos pažymos kopiją.
4. Jei taisykla telefono ar modemo nesutaisys ir nepakeis nauju, paprašykit pažymos dėl nustatytos gedimo priežasties, terminų ir paklauskit, kur garantinį įrenginį pakeis naujų arba bus grąžinti pinigai.
5. Jei negausite nei veikiančio įrenginio, nei pinigų, raštu paprašykit pateikti raštiškus paaiškinimus.
6. Skųstis dėl garantinio įrenginio galite Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai prie Ūkio ministerijos, pateikdami prašymą raštu ir pridėdami turimus: garantiją, remonto pažymas, prašymus operatoriui ir pardavėjui bei jų atsakymus.

[teisingiskundai]

No comments:

Post a Comment