Sąskaitos apribojimas paslaugų kredito limitu

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Paslaugų kredito limitas – pinigų suma, kurios ribose abonentui teikiamos paslaugos be išankstinio apmokėjimo per paslaugų teikimo sutartyje nurodytą ataskaitinį laikotarpį. Sutartyje arba atskiru prašymu nustatyta kredito limito suma užtikrina vartotojui kontrolę, kokios sumos operatorius negali viršyti, pateikdamas sąskaitą už visas per mėnesį suteiktas paslaugas. Kredito limito sąlygos sutartyje ir jo taikymas teikiant paslaugas turi atitikti Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių (Taisyklės) nuostatas. Nuo 2009-02-07 įsigaliojus Taisyklių 26 punkto pakeitimui, jei sutartyje arba atskiru vartotojo prašymu yra nustatytas kredito limitas, jam pasibaigus, operatorius privalo apriboti paslaugų teikimą, kad sąskaita abonentui, neviršytų nustatytos sumos. Operatorius privalo nemokamai sudaryti galimybę sužinoti paslaugų kredito limito likutį. Senose abonento sutartyse gali būti numatytos sąlygos, leidžiančios operatoriui kredito limitą didinti automatiškai, todėl, apsidraudžiant nuo galimų nemalonumų dėl sąskaitos dydžio, verta pasidomėti, kokios kredito limito sąlygos yra numatytos arba raštu pateikti prašymą operatoriui dėl kredito limito nustatymo, nurodant pasirinktą sumą.

Jei abonentui buvo nustatytas paslaugų kredito limitas, tačiau operatorius pateikė didesnę, nei kredito limitas sąskaitą už per mėnesį suteiktas paslaugas, dėl viršytos sumos galima pateikti operatoriui pretenziją. Operatoriui viršytos sumos nekompensavus, galima pateikti prašymą išspręsti ginčą Ryšių reguliavimo tarnybai, pateikiant pretenzijos operatoriui kopiją, sąskaitą ir sutartį arba paskutinį kredito limito nustatymo prašymą.

[teisingiskundai]

No comments:

Post a Comment