Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).
Dažnai vartotojai nesutinka apmokėti operatoriaus ar kito paslaugų teikėjo pateiktų sąskaitų, kurias laiko klaidingomis arba nepagrįstomis. Tokiu atveju operatorius, siekdamas užsitikrinti, kad sąskaitos būtų apmokėtos, gali po 30 kalendorinių dienų nuo raštiško priminimo vartotojui apie įsiskolinimą, skolininko duomenis perduoti įsiskolinimų valdytojui, dėl ko vartotojui gali kilti papildomų problemų. Jei vartotojas įsitikinęs, kad pateikta sąskaita ginčytina, jis pirmiausia turėtų operatoriui raštu pateikti pagrįstą pretenziją. Jei operatorius po to vietoj atsakymo raštu pateiktų priminimą, apmokėti ginčijamą sąskaitą, galima Ryšių reguliavimo tarnybai (Tarnyba) pateikti prašymą išspręsti ginčą, kartu pateikiant pretenzijos operatoriui kopiją, jo atsakymą, sąskaitą ir sutartį. Kartu reiktų raštu informuoti operatorių, kad ginčytina sąskaita apskųsta Tarnybai, primenant, kad vadovaujantis Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo 21 straipsnio nuostatomis operatorius negali teikti skolininko duomenų įsiskolinimų valdytojui, kai skola pagrįstai ginčijama.
Jei nepaisydamas įsiskolinimo ginčijimo raštu operatorius perduotų vartotojo duomenis įsiskolinimų valdytojui, galima pateikti Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai skundą dėl operatoriaus veiksmų, kuriais pažeidžiamos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatos, pridedant raštu operatoriui teiktą pretenziją.
[teisingiskundai]
Skolininko duomenų teikimas įsiskolinimų valdytojui
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment