Skambučių Lietuvoje apmokestinimas tarptinklinio ryšio tarifais

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Gal teko susidurti su tokia situacija, kai visą mėnesį niekur neišvykę iš Lietuvos, iš mobiliojo telefono ryšio operatoriaus gavote netikėtą sąskaitą, kurioje priskaičiuota mokesčių už skambučius tarptinklinio ryšio tarifais? Ne gana to, tokiais tarifais apmokestinti netgi įeinantys skambučiai arba tarpusavio skambučiai tarp abonentų, kurie pagal galiojantį planą yra nemokami. Taip atsitinka todėl, kad pasienio zonoje nuosavo operatoriaus ryšio signalas gali būti silpnesnis, nei užsienio operatoriaus, o telefonui veikiant automatiniu tinklo pasirinkimo režimu ir esant įjungtai tarptinklinio ryšio paslaugai visi įeinantys ir išeinantys skambučiai apmokestinami, tarytum buvote išvykę į užsienį. Šios situacijos galite išvengti apsidrausdami, iš anksto telefono aparatą perjungę į rankinį operatoriaus tinklo pasirinkimo režimą arba išjungę tarptinklinio ryšio paslaugą. Problematiškiausia, kai apie įjungtą tarptinklinio ryšio paslaugą nieko iš anksto nežinojote, nes patys jos neužsakėte. Tele2 tarptinklinio ryšio paslaugą visiems naujiems abonentams įjungia automatiškai, todėl ne visi šio operatoriaus abonentai iš anksto žino apie tykantį pavojų: netikėtai gauti neįprastai didelę sąskaitą.

Ką daryti taip atsitikus? Pirmiausia reikia raštu pareikšti pretenziją operatoriui, nesutinkant apmokėti skambučių tarptinklinio ryšio tarifais, jei tokios paslaugos neužsakėte ir apie jos įjungimą nėra nurodyta sudarytoje sutartyje arba operatorius apie be jūsų žinios įjungtą paslaugą tinkamai jūsų neinformavo, o vietovė, kurioje jūsų skambučiai buvo apmokestinti tarptinklinio ryšio tarifais, operatoriaus viešai pateikiami, kaip jo tinklo aprėpties zona. Pretenzijoje reikia nurodyti, kokią sumą reikalaujate kompensuoti. Patartina pareikalauti, kad kol pretenzija bus nagrinėjima, operatorius neteiktų jūsų asmens duomenų skolų administravimo įmonei. Jei operatorius pateiktų neigiamą atsakymą į pretenziją arba pasiūlyta kompensacija netenkintų, galima raštu kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) su prašymu išnagrinėti ginčą, nurodant sumą, kurios nesutinkate mokėti ir pridedant sutarties, jos priedų kopijas, detalią sąskaitą ir savo pretenziją operatoriui bei jo atsakymą. Taip pat patartina pasirūpinti įrodymais, kad ginčijami skambučiai buvo įvykdyti operatoriaus deklaruojamoje tinklo aprėpties zonoje. Apie pateiktą prašymą RRT reikia raštu informuoti ir operatorių.

Kad ateityje išvengti nesusipratimų, patartina kreipiantis į operatorių tarptinklinio ryšio paslaugos atsisakyti, kol jos neprireiks, kai tikrai susiruošite į užsienį.

[teisingiskundai]

No comments:

Post a Comment