UAB „Tele2“ patarimai dėl informacinio ir pramoginio turinio paslaugų ir tarptinklinio ryšio skambučių Lietuvoje

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Šiame įraše pateikiami UAB „Tele2“ viešųjų ryšių vadovo patarimai, kuriuos jis paliko ankstesnio įrašo „Telefono ryšio operatorių nuodėmės“ komentaruose. Nevertinsiu tų patarimų teisinėje aplinkoje, tačiau, manau, jie – vertingi tuo, kad juose skamba oficialaus įmonės atstovo pažadai ir požiūris, todėl jie verti vietos ne vien komentaruose. Galite tais patarimais pasinaudoti, kreipdamiesi į „Tele2“, jei iškiltų problemų : ). Taigi, savo komentarą paliksiu įrašo pabaigai, o dabar tiesiog pateikiu pilną citatą:

„Andrius Baranauskas (2009-11-27 10:18 IP: 213.197.139.99) said...

Sveiki,
ačiū už įrašą, ir šiek tiek pakomentuosiu paminėtas Tele2 nuodėmes:)
sąskaitos už informacinio ir pramoginio turinio paslaugas: tai bendra visos rinkos problema. Mes šių paslaugų neteikiame, tai daro mūsų partneriai. Savo ruožtu mes prieš metus sugriežtinome sąlygas, kuriomis jie šias paslaugas teikia, ir dabar reikalaujame, kad:
- vartotojai būtų aiškiai informuojami apie paslaugų kainas, apmokėjimo būdus ir paslaugas, kurias gauna už pinigus;
- vartotojai būtų informuojami kiekvieną kartą, kai pinigai nuskaičiuojami nuo jų sąskaitos;
- vartotojams būtų suteikiama aiški ir suprantama informacija apie tai, kaip atsisakyti paslaugos.
Visa tai puikiai veikia, skundų dėl šių paslaugų praktiškai nebegauname.
Jei partneriai to nedaro, taikom sankcijas - labai griežtas. Jei turite informacijos, kad jie to nedaro - siųskite į Tele2, partneriams pritaikysim sankcijas, nukentėjusiems vartotojams - kompensacijas.
Dėl skambučių Lietuvos teritorijoje apmokestinimo tarptinklinio ryšio tarifais: vėlgi, tai bendra operatorių problema. Reikalas tas, kad pasienio zonose mobilieji telefonai gali prisijungti prie užsienio operatorių tinklų, o ne ES šalių (pvz., Baltarusijos arba Rusijos) operatoriai neįpareigoti informuoti vartotojų, kad jie prisijungė prie jų tinklo. Išvengti šios problemos paprasta - tiesiog pasikeisti telefono nustatymuose tinklo paieškos režimą iš automatinio į paprastą. Beje, apie tai kasmet informuojame tiek savo tinklapyje, tiek prekybos vietose, tiek žiniasklaidoje.
Tikiuosi, patarimai pravers:)
Sėkmės,
Andrius Baranauskas
Viešųjų ryšių vadovas
Tele2

(citatos pabaiga)“

Komentaras:

Jei gausite „Tele2“ sąskaitą, kurioje netikėtai aptiksite priskaičiuotus užmokesčius už informacinio ir pramoginio turinio paslaugas, žinokite, kad „Tele2“ tokių paslaugų neteikia. Anot atstovo, kreipkitės į „Tele2“ dėl užmokesčių kompensavimo, jei apie paslaugas nežinojote, prieš suteikiant tas paslaugas jūsų niekas apie jas neinformavo, kainų nenurodė ir apmokestinimo nepaaiškino. Taip pat turėtumėte gauti kompensaciją, jei jums nepranešė, kaip paslaugos atsisakyti, kai neperspėję nuskaičiavo užmokesčius. Įrodymais, matyt, pasirūpins „Tele2“, nes šiuo atveju atstovas žada „partneriams – labai griežtas sankcijas, o nukentėjusiems – kompensacijas“. Ar tai garbės žodis, deja, sunku spręsti. Aišku tik, kad „partneriai“ dėl šių paslaugų praktiškai nesiskundžia ir „visa tai puikiai veikia“ : ) .

Jei gausite „Tele2“ sąskaitą už tarptinklinio ryšio skambučius Lietuvoje, žinokite, kad tai - ne „Tele2“, o jūsų arba telefono aparato problema. Dėl kompensacijų, matyt, turėtumėte kreiptis į pardavusią įmonę, kuri jums įkišo telefoną su blogais nustatymais. Jei nežinojote, kad „Tele2“, sudarydama su jumis sutartį, jums įįjungė tarptinklinio ryšio paslaugą ir apie tai jums asmeniškai pranešė ne sutartyje, o savo tinklalapyje, prekybos vietose arba per žiniasklaidą, vadinasi patys pražiopsojote, kai „Tele2“ viešai skelbė sąrašą visų vartotojų, kuriems be įspėjimo ir prašymo buvo įjungta ši tarptinklinio ryšio paslauga : )

[teisingiskundai]

11 comments:

  1. Sveiki,

    ačiū už patarimus vartotojams :) Tik jei nieko prieš, šiek tiek papildysoiu komentaruose pateiktą informaciją.

    Dėl informacinio ir pramoginio turinio paslaugų: mano minima informacija privalo būti suteikta prieš užsakant paslaugą - reklamoje, mobiliojo interneto svetainėje arba SMS žinute. Nedetaliuzojame, kaip būtent - mums svarbiausia, kad vartotojas nebūtų apgaudinėjamas ir priimtų sprendimą naudotis paslauga turėdama išsamią informaciją.
    Dėl garbės žodžio - čia galbūt ne ta sąvoka, tai mūsų praktik, kurią įtvirtiname ir sutartuyse su partneriais. Kalbėdamas apie skundus, turėjau mintyje ne partnerių skundus, o klientų skundus. Sugriežtinus reikalavimus partneriams, klientų skundų dėl informacinio - pramoginio turinio paslaugų sumažėjo keliasdešimt kartų - būtent todėl sakau, kad ši sistema veikia. Suprantama, tokių atvejų gali pasitaikyti, todėl pasikartosiu - jei jaučiatės nukentėję, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo liniją arba pagalbos svetainę tinklapyje http://www.tele2.lt/kontaktai.html.
    Jei šie patarimai pravers, džiaugsiuosi.


    Dabar dėl tarptinklinio ryšio: telefono nustatymai čia niekuo dėti, gi vartotojų sąrašų neskelbiame vien dėl konfidencialumo sumetimų ir duomenų apsaugos reikalavimų. Šią paslaugą įjungiame visiems automatiškai. Taip darome, nes vartotojams tai patogu: vykstant į užsienį, vartotojams nereikia atskirai įjungti tarptinklinio ryšio paslaugos. Tai nurodome ir sutartyje - joje parašyta, kad Tele2 įsipareigoja, be kitų pslaugų, teikti "išeinančius bei įeinančius pokalbius Lietuvoje bei užsienyje".

    Kita vertus, pasitaiko situacijų, kai vartotojas netyčia prisijungė prie kitos šalies operatoriaus pasienio zonoje. Beje, mums tokie atvejai nėra naudingi - tarptinklinio ryšio atveju didžiąją dalį pajamų gauna užsienio operatorius, dar daugiau, fiziškai sekti, kada klientas prisijungė prie kitos šalies operatoriaus, mes negalime - tai sužinome tik patys gavę sąskaitą iš kitos šalies operatoriaus.

    Tačiau jei klientas prisijungė netyčia, jis gali kreiptis į mus, tokiems atvejams turime kompensavimo procedūrą.

    Jei turėsite dar skundų - mielai pakomentuosiu:) Tai naudinga visiems mūsų klientams - atsižvelgami į nusiskundimus, galime tobulinti savo darbą.

    Ačiū,
    Andrius Baranauskas
    Viešųjų ryšių vadovas
    Tele2

    ReplyDelete
  2. Anonymous23:10

    Labai „gudriai“ čia p. Andrius Baranauskas aiškina apie tai, kaip Tele2 gerai daro: „nurodome ir sutartyje - joje parašyta, kad Tele2 įsipareigoja, be kitų paslaugų, teikti "išeinančius bei įeinančius pokalbius Lietuvoje bei užsienyje".“
    O pabandyk sutarties (o tiksliau - ultimatumo) pasirašymo metu pareikalauti, kad tos ar anos paslaugos nebūtų teikiamos, – nepavyks jokiu būdu!
    Taigi, žmonės yra prievarta verčiami pasirašyti po tuo, ko jiems visiškai nereikia. Ir, kas įdomiausia, iš to dar padaroma savireklama...

    Beje, tas pats vyksta ir pas kitus paslaugų teikėjus...
    Žmonės, jokių sutarčių NĖRA! Kiekvieną kartą pirkdami bet kokią paslaugą jūs pasirašote ULTIMATUMUS!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:59

    Dėl sistemos atnaujinimo darbų einam. mėn. sąskaitą galėsite tikrinti nuo rugsėjo mėn.

    Debilai.. visa mėnesi negalima pasitikrinti einamosios saskaitos.. paskambimus į informacija, atsako: žiurėkite tinklalapyje:D
    Visuomet ten buvo bardakas, o dabar nusivyliau galutinai.. Sutarčiai pasibaigus, keisiu gsm operatoriu..

    ReplyDelete
  4. Laba diena...antra menesis gavau saskaita su popildamu mokejamo nuo Esteria SIA im..k 4003936991..kaip sita nesamone sustabdit..aciu

    ReplyDelete
  5. Siųskite žinutę numeriu 1394 GAMEBOX STOP ,man pavyko paslaugą sustabdyt.

    ReplyDelete
  6. Laika Mobile Connectivity Oy, įm. k. FI2017453000062648, paaiskinkit kas cia per nesamone kuri is mano saskaitos plesia po 15 euru nieko neuzsakinejau jokiu zinuciu nesiunciau?

    ReplyDelete
  7. LABA DIENA, aš čia noriu jums pranešti gerų naujienų iš PROF CINDY INVESTMENTS paskolos pasiūlymo, tuščių bankomatų kortelių ir „Bitcoin Investments“. Ar bandėte gauti tikrą paskolos davėją, aš gavau savo verslo paskolos sumą €640 000,00 iš prof. Cindy Alberto, kad pradėčiau verslą. Ar jums reikia tuščios bankomato kortelės arba bitkoino, o bandant ją gauti kilo problemų? Čia yra Prof Cindy Investments tuščios bankomato kortelės pasiūlymas, paskolos pasiūlymas, Bitcoin / atkūrimo pasiūlymas, kurį lengva ir įperkama gauti ir jis gali būti pristatytas jums laukiant 48 valandas po to, kai iš jos pateiksite užsakymą el. paštu profcindyinvestments@hotmail.com

    MRS.CINDY INVESTMENTS TIKROS PATIKIMOS INTERNETINĖS PASLAUGOS INC@2023
    profcindyinvestments@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous23:53

    sukciai nuskaiciuoja pinigus siaip adresais siaip
    Laika Mobile Connectivity Oy, įm. k. FI2017453000062648, Pramoginis turinys /paslaugos Kiekis: 1 taip pat tele2 nuskaiciuoja pinigus.
    ir
    NETSMART INTERNATIONAL LIMITED, įm. k HE 277109, Pramoginis turinys/mikro mokėjimai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous23:54

      sunus nieko nupirkęs

      Delete
  9. Anonymous14:49

    Anonimas

    ReplyDelete
  10. Anonymous14:49

    Sveiki kaip atsisakyti Mobigwou paslaugos

    ReplyDelete