Kur skųstis?

Patarimas - nemokamas, bet, jei norėtumėt atsidėkoti, rekomenduokite jį (spauskite čia).

Jei jums pardavė nekokybišką daiktą, pvz.: batus, drabužį, televizorių, mobilųjį telefoną, baldą, laikrodį, kompiuterį ar kt. ir su pardavėju nepavyko išspręsti kilusios problemos, galite skųstis Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai prie Ūkio ministerijos.

Jei pardavėjas su jumis sudarė jūsų manymu nesąžiningą sutartį, pvz.: sau pasiliko teisę vienašališkai keisti sutarties sąlygas, bet nenumatė jums teisės pasirinkti alternatyvą arba galimybę be jokių nuostolių nutraukti sutartį arba kitaip pažeidė jūsų teises, galite skųstis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Jei fiksuoto ar judriojo telefono ryšio operatorius, interneto prieigos paslaugų teikėjas ar pašto tarnyba teikia nekokybiškas paslaugas, nesilaiko ar pažeidžia sutarties sąlygas, pateikia neteisingas sąskaitas už suteiktas paslaugas, galite skųstis Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai.

Jei paslaugų teikėjas ar pardavėjas be jūsų sutikimo arba ne tiems tikslams, dėl kurių susitarėte, naudoja jūsų asmens duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą, adresą ar telefono numerį arba perdavė juos kitiems asmenims, pvz.: skolų administravimo įmonei, kai pagrįstai ginčijote įsiskolinimą arba prekybos paštų ar tiesiogine rinkodara užsiimančiai įmonei, galite skųstis Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

Jei per televiziją, telefonu, internetu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis per atstumą už atlyginimą naudojotės paslaugomis, su kurių naudojimosi sąlygomis ar kainomis paslaugų teikėjas jūsų nesupažindino arba internetu pardavė jums ne tai, ką pirkote: knygą, bilietą ar kt., galite skųstis Informacinės visuomenės plėtros komitetui, prižiūrinčiam Informacinės visuomenės paslaugų įstatymo laikymąsi.

Daugiau vartotojų teises ginančių institucijų rasite www.vartotojoteises.lt


[teisingiskundai]

7 comments:

  1. Anonymous15:16

    Manau, kad Jūsų patarimai įgautų žymiai daugiau vertės ir patikimumo, jei skaitytojui būtų aišku, kas tuos patarimus duoda. Kitu atveju galima Jus įtarti šališkumu.....

    ReplyDelete
  2. Anonymous21:00

    Tai jau tikrai, visi šitie patarimai šališki. Atstovaujama tik vartotojų pusė, o komentuojami teisės aktai ir institucijų funkcijos, atrodo, nukreipti prieš pardavėjus ir paslaugų teikėjus.

    ReplyDelete
  3. Anonymous09:07

    2015 vasaris 110,63 € (381,97 Lt)
    2015 sausis 6,32 € (21,83 Lt)
    2014 gruodis 8,18 € (28,24 Lt)
    2014 lapkritis 5,52 € (19,05 Lt)
    2014 spalis 9,96 € (34,40 Lt)
    2014 rugsėjis 0,00 € (0,00 Lt)
    Tele2, kaip jums tai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous09:10

      Gal kas patarsit kur kreiptis?

      Delete
    2. Anonymous mes problemas irgi turime su telefonu ir jo draudimu. puse metu bylinejames ir nerandam teisybes. vieni stumdo ant kitu. esme yra tame,kad pirkome telefona issimoketinai ir su pzu draudimu jis po dvieju menesiu nukrito ir negaude rysio mttc nustate,kad yra mechaniskai pazeista plokste,tuo labiau telefonas nebuvo dauztas ir apibraizytas vos,vos. telefonas turi atsparuma smugiams nesuprantu kaip gali buti stiprus pazeidimai. ji turejo garantinis tvarkyti,nebent telefonas yra brokuotas. kiek as zinau draudimas tvarko ekrano duzius,praradimo atvejus. Mano vyras yra statybininkas ir jam telefonai nelabai laiko,tam ir yra telefonu draudimas,kad apdrausti. pirma karta ir yra atvejis,kad dar dabar bylinejames del plokstes,antra karta nuvezem ekrano duzis,o po keliu menesiu vyrui nukrito telefonas nuo stogo irgi ekranas duzo ir dabar mums jo netvarko nes draudiminiu ivykiu skaicius yra ribojamas,bet pirma karta ji turejo issiusti i garantinis,o jie viska susuko taip,kad esi durniaus vietoj. Draudima mums nutrauke spalio menesio pradzioj,o uz ji mes pilna kaina turim moketi,nesuprantu kokia cia teisybe pas mus rasi jei jie ir ieskotokiu,kuriems gali bet ka uzkabint...

      Delete
  4. Anonymous09:09

    Aferistai ir tiek...

    ReplyDelete
  5. o buvote saskaitos isklotine issieme?

    ReplyDelete